La studiu au participat peste 5.000 de tineri din Oslo de 15-16 ani, care consumau frecvent bauturi racoritoare si prezentau simptome de hiperactivitate si alte probleme mentale.
Unii dintre membri participanti la studiu nu mancau la micul dejun sau la pranz, in schimb, consumau sucuri acidulate foarte des.
"Exista o stransa legatura intre consumul de sucuri acidulate si problemele mentale asociate nutritiei", a spus doctorul Lars Lien de la Universitatea din Oslo.

Pentru prima dată, românii stabiliți în alte state pot viziona un film românesc în FullHD, simultan cu lansarea în cinematografele din România, pe www.webkino.ro
Momentul marchează
...mai mult | les saken
Comentarii (scrie un comentariu):